123aysenur bizde geçen ay gitmiştik 7 saat . Gündüz oyalarız diye yola çıkma gafletinde bulunduk annem de vardı biraz ona da güvendim ama yok kabus gibiydi, dönüşte gece uykusu zamanında döndük, bence yolun en azından birazını kesinlikle uykuya denk getirin