Bilmiyorum sizinki aynı mı ama benim bebeğim 2.5 aylık olacak 1 ay önce yapmaya başladı ben sütüm az ya da çok geliyor diye düşündüm başta sonra gazı var diye düşündüm resmen kızarıp ağlayıp sinirleniyordu sesler çıkartıyordu . Sonra uykusu geldigını anladım. Hemen kucağıma alıp ninni açıp hafif hafif sallanıyorum . Bebeğim uyuyor sonra anladım ki uykusu olduğu için kızıyormuş . Bilmiyorum belki ondandır sizinkide