Bebeğim 23 günlük sadece anne sütüyle besleniyor doktor kontrollerimiz gayet güzel kilo alımı olması gerektiği gibi fakat bebeğimi 10 dakikada birde emzirsem hayır demiyor her seferinde emiyor acaba aç mı kalıyor biraz endişelendim. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.