Bebeknaz Kizlar bebiş 5.5 aylık dün den beri ateş kusma kanlı kaka yapıyordu hastaneye götürdüm amip olmuş dedi çok korkuyorum ya hiç böyle birşey başıma gelmedi benim evde nasıl atlatırız başınıza gelen varmı? Doktor 3 tane şurup yazmış
Seymaseda Bebeknaz Biz geçirdik çok geçmiş olsun. 1 hafta - 10 gn malesef sürüyor sıvı tüketmesi gerekiyor ve probiyotik mutlaka kullanın ☺️
kahvepres Bebeknaz gecmiş olsun bizde gecirdik şuan hastanede yatyrz enfeksyon denildi ama daha tahliler cıkmadı muz kraker yoğurt bol bol verin su birde bizimki vücudu susuz kalmş hep
Esrakdr Biz 18 aylığiz yeni geçirdik antibiyotik ve probiyotik verdik çok şükür geçti ama çok kötüydü zordu rabbim yardımcın olsun
Tomris61 Esrakdr amipin testte ayrı bir adı var mı? Bir de kanlı kaka olmuş muydu? Kusma vs. Neler vardı acaba belirti olarak
Esrakdr Tomris61 bizde direk ishalle başladı kusma aşırı derecede kötü kokulu ishal oldu rengi değişik bir yeşil ve kokusu dayanılmaz kötüydü. Kaka tahlil ile anlaşılır karın ağrısı guruldama falan da oldu