kolikamamutlu Kızlar kızım 3 aylık, bu kırmızı benekler nedir bilen var mı ? sabah farkettim şuana kadar artma yok ama geçmiyor da 🤷🏼♀️
eylulmira27 kolikamamutlu kaç gündür benm 3 yaşındaki kızımda da çıkıyor. Böcek veya sivrisinek ısırığı desem bizde hiçbir şey yok. Evde de yok yani eminim. Her sabah yeni bi yerinde çıktığını görüyorum. Anlam veremedim
kolikamamutlu agustosta ben de öyle düşündüm ama kızarıklıklar aynı kırmızılıkta hala ve kabarıklık yok
kolikamamutlu eylulmira27 bu sabah farkettim ben dün yoktu, aynen bizde de öyle bizi bişey yememiş yani sinek böcrk olduğunu sanmıyorum
agustosta kolikamamutlu allah etmesin de benim bebeğimde de kokunda 1 adet vardı ben böcek yemiştir dedim. Ama bu maymun çiçeği yok nil virüsü insan korkuyor. Umarım basit bir ısırıktır
eylulmira27 kolikamamutlu doktora götürürseniz ne diyeceğini buraya yazar mısınız. Ona göre bizde götürürüz önemli bişeyse
kolikamamutlu agustosta allah korusun ya, hiç temas da yok dışarda öyle çok vakit geçirmiyoruz sıcak ve ya sinektendir diye düşünüyorum ama geçmezse gidicem bakalım doktora yazarım buraya
halos16 Benim oğlumda da var 2 gündür hepsinde çıktıysa sinek ısırıgıdır diye düşünüyorum ama ısırıkta uç olur bunlarda yok
kolikamamutlu halos16 evet uç yok ben de anlamadım bi de bu akşam aşırı gazı oldu süt alerjisi mi acaba diye düşünmeye başladım