iki-bal-kiz-annesi Merhaba anneler 7 aylık kızım var ve hamıle Kaldım emzıryorum emzirmeyi kesmeli miyim ınternette kesın veya kesmeyin dıyolar ne yapacağımı şaşırdım başına gelen varmı nasıl bır yol izlemeliyim Bebegıme Zarar verrır mı?
mikkonunannesi- iki-bal-kiz-annesi tandem emzirme var onu araştırın. Eğer tehlike düşük gibi sorun yoksa doktorlar emzirebilirsainşz diyor bu kararı doktorunuz vermesi gerekli ona danışın
Erda iki-bal-kiz-annesi Facebook’ta emzirme yardımı diye bir grup var bir bakın isterseniz bit sakıncası yok diye biliyorum tandem emzirme diye geçiyor
Balloglumm iki-bal-kiz-annesi düşük erken doğum riski yoksa emzirmeye devam edebilirsin feys de emzirme akedemisi var bakabilirsin hayırlı olsun canm Allah analı babalı buyutsun🥰
mikkonunannesi- iki-bal-kiz-annesi benim arkadaşım 9 aylıktı hamile kaldığında. Bazı gecikme sorunları vardı 4 buçuk aylık hamile iken farletti O süre zarfında bebek hep emiyormuş. Öğrendi devam etti bebek 2 buçuk ay sonra kendiliğinden bıraktı. Şuan da yeni arkadaşım oda 8 aylık kızı 2 aylık hamile li kanaması var doktor sorun yok emzir ama daha güzel beslen dmeşk.
iki-bal-kiz-annesi mikkonunannesi- teşekkür ederim tabı doktora sorucam ama burda öyle yaşayan anneler vardır dıye ne yol ızlemısler acaba dıye yazdım
iki-bal-kiz-annesi mikkonunannesi- yaa teşekkür ederim ay valla çok mutlu oldum emzıremıcem sandımmmmm 😍
Ikrazumra19 iki-bal-kiz-annesi benim dusuk riskim falan yoktu 4 ay emzirdim ama sonra kizim kendisi birakti emmek istemedi