kafamdakifazlalik Kuzumun alerjisi var diye tüketemiyorum ama canım tatlı çekiyor bal reçel yiyorum ama kesmiyor var mı öneriniz
ArvenMom kafamdakifazlalik süt çok gaz yaptığı için kullanamıyorum alpro markasını tavsiye ederim çünkü Vegan olduğu için soya badem Hindistan cevizi sütü oluyor genelde şekersiz oluyor ben yoğurtların ve sütlerini tüketiyorum çok da güzeller özellikle yoğurtları tavsiye ederim bir araştırın isterseniz
153s34 kafamdakifazlalik kek yapabilirsiniz sut yerine su katarak. Ki sulu kek dha guzel oluyor bence 😂
AA201207 kafamdakifazlalik süt yerine su kullanarak kek,sufle yapabilirsiniz kabak tatlısı tatlısı, yine su kullanarak waffle olabilir vegan çikolatayi eritip kullanabilirsiniz
kafamdakifazlalik Ardenaden kabak tatlısı ve un helvasını sevemiyorum irmik helvasının şerbeti sütle yapılıyor diye biliyorum ben öyle yapıyordum , kadayıf sadece ve kakaolu sulu kek mi dediniz en sonda
Ardenaden kafamdakifazlalik hyr siylada yapilir irmik helvası.Kadayifin sadeleri var klasik olanalri onlar sadece un ve su ile yapilmis bn cok tuketirim.Bide yotubede bakin sitsuz yumrtasiz kakaolu kek diye
ArvenMom kafamdakifazlalik bakın yoğurtların bir çok meyvelisi var vişneli ahududulu yaban mersinli şeftalili kirazlı çilekli vs tatları çok güzel meyve parçaları var içinde ben bayılarak yiyorum
AA201207 kafamdakifazlalik benim hiç aklımdan çıkmazdı zamanında 😄 3yil oldu alerjiden kurtulali darısı size olsun