Alyakbr bizim dişler çok geç çıktı yaklaşık 13.ay, devamıda ona göre geldiği için diş atakları yüzünden kesemedim çünkü iştahı çok kesiliyordu öğün istemiyordu . 2 yaş 2 ayda bıraktık… 2 yaş normal zaten ama deneme yapmayın sıkışınca veririm gibi olmasın kesin bitince bitti olsun çünkü hep tekrar başlar zanneder. Bizim aklı eriyordu baya baya boş kutuyu gösterip artık bittiğini anlattık diretmedi hiç sağolsun..