piyanistbanabirak mom97X doğum yaptıktan 1 hafta sonra verdim emzigi önce reddetti emzigi değiştirdik aldı küçükken verirsen tutuyorlar ben öyle yaptım yani
BENOYLEUYGUNGORDUMM mom97X teyzem vardı doğumumda bebek odaya gelir gelmez verdi emziği. Hemşireler kızdı ama onlar gidince yine verdi 😃
babyboy_35 mom97X doğumdan bir gün sonra verdim tutmadı 6 emzik aldım avente kadar tutmadı zorlamadım çokta gerekli değilmiş 😂
monaroza88 mom97X doğumdan hemen sonra vermeye başladım yenidoganken, şu an iki aylık uykuya geçişlerde veya mızmız olduğunda veriyorum. Yenidogdugunda verince daha kolay tutuyorlar .
_mom mom97X ilk ay vermedim kirkina doğru verdim başta red falan derken az az almaya başladı ikinci ay aşısını yaptım dönem bir ay hep kullandı şuan 3 buçuk aylık kullanmio ağzına koyunca sakinlesio yada uyuyor ama emmio sadece ağzında tutuyor o kadr.. sevmeyen bebek sevmio valla
oncul Benimkide 2 aylık baştan beri şöyle adam akıllı emzik tutmadı. Şimdilerde tutuyo oda nasıl , uykusu geldiyse ya da hemen emzirme sonrası verirsem , ya da gece uyanırsa tutuyo ama gündüz ağzında emzikle bi dk durmuyor.
mom97X oncul benimki hemen öğürüp atıyor, bazen tutuyor 15 sn sonra atıyor. Alışsa çok rahat ederdim ya, yalnız bakan bir anneyim o yüzden
lucifermorningstar BENOYLEUYGUNGORDUMM Aynısını ablam yaptı hdhdh hemşireler kızdı onlar çıkınca ablam yine verdi
miniklerinannesii00 Bebişlerim erken doğdu küvezde kaldılar emme refleksi için emzik veriyorlardı galiba küvez içinde emzik oluyordu sonra ben eve gelince verdim. Almadılar tekrar tekrar verdim ama şu anda uyku zamanı alıyorlar sürekli emmiyorlar
gizem231217 babyboy_35 mizmiz bi cocugunuz yoksa evet gerekli degil ama akşama kadar mizirdarsa cok kurtarici. 5 emzik aldim bende en 5 ay boyunca sadece uyurken gerekirse yarim saat agzina ben tuttum emzigi. 6. Ayda kendisi tutmaya basladi şimdi 9 aylik uyurken ve mizirdadikca veriyorum
newmom1234 monaroza88 benim bebeğim de 7 günlük oldu ama veriyorum tutmuyo midesi bulanıyo gibi oluyo nası alıştırdınız ?
Mmeelliikkeee mom97X doğar doğmaz :) ilk odaya geldiğinde hemşire de çok minik çene kasları kuvvetlensin emme refleksi gelişsin memesi varsa verin demişti phlıps avent ultra air verdik tuttu kızım :) oğlumda verdirmediler hastanede emmesi azalır diye eve geçince verdim valla … maşallah ikiside çok güzel deliksiz uyur geceleri .
mom97X gizem231217 ya keşke benimki de tutsa.. yalnız bakan bir anneyim ve bebeğim biraz mızmız bir çocuk 🥹
babyboy_35 gizem231217 valla benimki de çok mızmız uyku yok durmak yol oturmak yok 5 buçuk aylık kabullendim napayım 😂
sirincik mom97X ay valla linçleyenler olabilir ama ilk 2 ay naptıysam alıştıramadım en pahalı kaliteli emzikler aldım anne göğsüne benzeyenlerden aldım bakkal emziği aldım hiçbi şekilde istemedi sonra kendi annem geldi o alıştırmış . Oda şöyle alıştırmış kızdım ama alışmış artık yani oturduğum apartmanın altında eşimin dükkanı vardı eşim dükkanda yokken ben duruyodum dükkanda müşteri gelirse ilgileniyodum bebeğim ağlarsa 2 dk cıkıp emzirip tekrar dükkana gidiyodum annemde o ara şekerli suya bandırıp bandırıp ağzına vermiş emziği ben evde olduğum zamanlardada emziği tutmadığı zaman dur yıkıyım diyip yine şekerli suya bandırıp getiriyomuş sonra alıştı annemde evine dönerken itiraf etti sen kızarsın diye gizli yaptım ama alıştırdım falan dedi çok kızdım anneme gider ayak sonra kaza gecirdi malesef çok pişman oldum Allahtan ki bişey olmadı hastaneden taburcu olduktan sonra 1 ay yanımda kaldı daha da konusunu dahi açmadım
gizem231217 mom97X ne kadarlik. Uyurken agzina siz tutun emziği uyuturken. Gerekise yarim saat. Ben oyle alistirdjm. Elimi hiç çekmeden tuttum 5ay boyunca her uyutmada . 6.ayda kendisi tutmaya basladi artik. Şimdi 9 aylik uyku haricinde de tutuyo
mom97X gizem231217 2 aylık canım, tuttuğumda öğürünce üzülüyorum tutsa da 3-4 dk sonra atıyo ağzından