Kızlar benim kızım bir yaşında doğduğundan beri kucağımda uyur farklı bir yere koyunca ağlar doğduğunda hastanede bile o kadar ağladı ki hemşireler kucağında yatır kokunu istiyor dediler ama artık bir yaşında ve Birlikte yatmaktan yoruldum anne yanı beşine koyar koymaz uyanıyor hala da emziriyorum sizce nasıl yatağını ayırabilirim