haticeerman Ek gıda dönemimize az kaldı. Aklımı kurcalayan bir konuyu sorup danışmak istiyorum. Bebek irmiği, bebek tarhanasi gibi ürünlerin normalden ne farkı var? İlla bebek ürünleri mi olmalı sizce?
3kedili2bebekli haticeerman sadece bebek tarhanası kullanıyorum o da içinde tuz ve baharat yok tek ozellik o onu da evde kaynanamla yaptık zaten başta hazır aldım içime sinmedi yapımı basit malzemesi az diye bebek irmiği ince irmik o kadar kullanmıyorum ben tercih etmiyorum
haticeerman 3kedili2bebekli peki tarhanayi nasıl yaptığınız tarifini sorsam ben normalini bile hiç yapmadım da zorlanır miyim acaba