nvysl tabii ki siz ve doktorunuz daha iyi bilir ama,
Benim doktorum;
Meme ve yemek dengesini kurduğu sürece, meme var diye yemek yememezlik yapmadığı için, sadece uyku öncesi istediği için 18 aylıga kadar devam etmem gerektigini söyledi. Benim oglum da meme için uyanıyor geceleri 4-5 kere ama son 4 ay kaldı biraz daha idare edebilirim gibi en azından 18 aylıkta birseyler sürüp anne bebek bagını da yıpratmadan anlatarak kesmeyi düşünüyorum. Çünkü doktorlar da birseyler sürmeyi önermiyorlar -psikolojik olarak
Dogrusunu siz bilirsiniz