asli57 Bu gün 4. Ay aşısı olduk biraz huysuzdu normalde gündüz hiç uyumaz bı uyudu 2 buçuk saat oldu ateşi falan yok ama korktum biraz bişey mi oldu diye asi uyuku yapar mı ?