Merhaba. Oğlumdan önce geri çekilme yöntemi kullanıyorduk bir sorun olmadı sonra isteğimizle bebiş yaptık. Şimdi işi sağlama almak istiyorum ama genel olarak gergin bir yapım var benim. Burada yazılanları okuduğumda çoğu yöntemin sinirlilik yaptığını okudum. Benim gibi olup, kullandığı doğum kontrol yönteminde gerginlik-sinirlilik sorunu yaşamayan var mı acaba? Hangisini tercih edeceğimi bilemiyorum 💕