Gerçekten coşturdu. Sol memede sağa nazaran az süt vardı. Sağda 60-70 se solda 30_40 falandı. Sağı emzirip solu veriyordum. Bazen sağla doyuyordu solu sağıyordum. İnstagramdan bi tarif gördüm onu yaptım.
İncir kayısı dut üzüm bir de susam. Hepsini kaynattım. Yulafın üstüne suyunu döktüm. Normalde yulafsız direk süzüp suyunu içiyoruz. Ben yulafa döktüm ve yedim. Üstüne 2 bardak su içtim. Sonrasında kalan suyu süzdüm susamlarıyla beraber. Susamlarını yedim. Ve bebeğim sol memede emerken yutkunmakta zorlandı ve uyudu. Şimdi sağı sağıyorum aşırı mutluyum 🙂 Allahım bol sütlü günler nasip etsin herkese. İnşallah sizde de işe yarar.