Acele etmeyin yurt dışında yaşadım belli bir süre hamile kaldım orada doktorum görmedi başta bebek yoktu çok stres yaptım kızdı bana niye takıyorsun oluşacak diye ve cidden öyle oldu kalp atışlarını duymadık bu seferde ona stres yaptım duyulur iki hafta sonra gel dedi duyuldu cidden sonra ne ikili test ne üçlü test yaptırmadım önermedi kesin bebeğimde bir şey varsa aldırmak istiyorum dersen yaptır dedi beneğim önden gidiyordu hafta olarak Türkiye ye bir geldim bana Kozan doktorlar yok niye test yaptırmadın yok beneğin büyük yok bir şey olabilir sezeryan yaptılar sonra çok pişmanım