Elabebekkk12 Merhaba hanımlar 4 haftalık hamileyim beta değeri 412 çıktı sizce bu rakam düşükmü birde ben kendimi çok iyi hissediyorum hamile gibi hissetmiyorum mide bulantısı felan hiçbişeyim yok.
Kuzularinanasi Elabebekkk12 bnde 2 hamileligimi belirtisiz gecirdim.gayet normal…beta da normal.kalp atimini duyduysaniz sorun yoktur…saglikla buyusun.karnim buyuyene kadar hic hamile hissetmedim bende 😃
Elabebekkk12 Kuzularinanasi daha gitmedim kalp atışını duymak için erken olduğunu düşündüm ama haftaya mutlaka gideceğim☺
Elabebekkk12 Minii_baby benim ilk kızımda öğrendiğimde çok daha yüksekti o yüzden düşükmü acaba diye düşündüm ☺