elifuysal96 Merhaba hanımlar 2,5 aylık kızım var 2 gündür burnu çok tıkanıyor serum fizyolojik damlatıp bruno aptiratör ile temizliyorum balgam gibi katı akıntılar geliyor. Sağlık ocağına gittim iburamin verdi sizce normal mi çocuk doktoruna götürmeli miyim
Mrcasl-1 elifuysal96 Merhaba geçmiş olsun bebeğiniz çok küçük daha serum fizyolojikle sık sık burnunu açın ama sağlık ocağına güvenip o ilacı kullanmayın çocuk doktoruna gidin lütfen
kbraatlas elifuysal96 soğanı ikiye bölüp üstüne karanfil sapla uyurken başucuna koy canim burnu akar rahatlar biraz. Ilac içinde çocuk doktoruna gitsen daha iyi sanki