evlatkokusucennetkokusu Kızlar alacamda yorumlarda koku yapıyor diyorlar. Kullananlar yorum yaparmı koku yapiyormu acaba
Azra00 evlatkokusucennetkokusu ben kullanıyorum sorun yaşamadım pipetli ve bardak gibi ikisindende memnunum
Ardenaden evlatkokusucennetkokusu asla 3.5 senedir kullaniyrm icinin apartlarini yikamazsanz kokar pipetini dahi 2 tane kulak copunu pespese sokarak pipetin bile icini yikyorum bn su ictgi kucuk pipet gbi olan yeride kulak copuyle temizliyorm mis gbi 0 koku
Tazeanne-16 Arkadaşımın bebeği yere düşürünce akıtma yapmış. Su sızıyor şu an. Onunki pipetli bir şeydi aventin. Ben kendi kullandığımı onerebilirim kızım kaç kere atmıştır hiçbir şey olmadı ve koku vs. Hiçbir şey yok. Mamajoo ismi.
Ardenaden evlatkokusucennetkokusu komsumda aynisni aldi koku yapiyor diyordu kiziminkiyke karismis esimde her gece uyumadn yikar sukugu doldururdu bi acti ki bu ne dedi dedm.bizm olabilir mi sence o sukuklar karismis ama bildgn yosun yani onun kizida inatla bizmkinden icmek istyordu cocugn suyu kokuyorms oysa 😢