Deletedmom_215 biz bu durumu çok sık yaşamıyoruz o yüzden siz de etkisi nasıl olur bilmiyorum ama ben şöyle yapıyorum; tedirgin olduğu şey bir nesne diyelim ki, beni izliyorsa role giriyorum hemen “ay bu da ne? Ay çok ilginç! Bu neymiş ya Bi bakayım!?” diye biraz yüksek tepki veriyorum yüksek dediğim sanki ben de o şeyden korkmuş merak etmiş ilk defa tanımadığım bir cisim görmüş gibi yapıyorum. Sonra yavaşça dokunuyorum inceliyorum ama rahatça değil, çeviriyorum mesela temkinli yaklaşmış gibi sonra aa bu şeymiş işte nesne neyse, aa bu işe yarıyormuş vs diyorum. Onun korkusunu endişesini kendimde canlandırıp aa korkacak bir şey yokmuş mesajı veriyorum.