Kızlar bebeğim 8 aylık ve sağlık ocağında kan verdik fakat hemsiremiz ve doktorumuz 9. ayda gel aşı var dedi fakat bazı yerlerde 12. ayda yaptırın diyorlar o yüzden kafam çok karıştı. Doktorlar bile ikiye bölünmüş gibi resmen yarısı 9 ayda vurulmasini istersen diğer yarısı riskli bulup 12 ayda vurulmasini istiyor