duruw
İlk 4 ay minimum 700 gr almalı diye biliyorum.
Bizim 4. Ay kontrolümüzde kızım 400 gr aldı diye doktorumuz mamaya başlatmıştı. Ancak 6. Ay itibari ile 400-500 gr alması normal kabul ediliyor.
Yani bebeğinizin kilosu şu an çok iyi maşallah doğum kilosu da önemli tabi her bebeğin gelişimi kendine özeldir bunu unutmadan kimse ile kıyaslama yapmayın