inc Kızlar var mı yaşayan çok canım sıkkın bir taneydi sonra 4-5 tane oldu doktora gittik krem verdi zonadan korkuyorum :(
berna52 inc bebekken bende zona geçirmişim annem anlatırdı, çok temiz tutmuş sık sık kıyafet değişimi yapmış ve yaz ayında olmuş sırtıma ütülü tülbent koyarmış sürekli, birde kremi varmış onu kullanmış geçmiş. Çok zordu diyordu . Çok geçmiş olsun
inc elifffa hiç bilmiyorum zona da olabilir dedi ama sonra o çok hızlı ilerler dedi kafam karıştı moralim bozuldu
Meri-Mel inc Anladım görmeyince bilemiyorum canım Rsbbim şifa versin sol üstte üç çizgi var oradan resim yükle deyip resmi kopyala yapıp buraya yapıştırma yapabilirsin ama en güzeli doktor bilir tabiki
Meri-Mel annecibebe Canım zona gibi gelmedi bana kızımın ayaklarında oldu kuruyemiş yemişti değişik olarak alerji diye düşündüm 3 gün kadar alerji şurubu vermiştim geçti tabi izleri var az az
aysoshh annecibebe sinek ısırığı olabilir mi benim kızımı da sinek ısırdı sonra böyle oldu doktor ne dedi peki bebeğiniz kaç aylık benim kızım 3 aylık bende süte alerjisi olduğunu düşünüyorum 😓
Meri-Mel inc Aaa evet resimler karıştı 🙈 Bende göğsümun üstünde olmuştu para büyüklüğünde lisede falandim bir gece uyandım durum bu ama bebeklerde görülüyor mu bilmiyorum doktor buna zona dedi mi tam olarak bir de cildiye görse
annecibebe ftmrdcccc Biz idrar ve gaita testi verdik idrar yolu enfeksiyonu görüldü gaita da kan görüldü onu da besin alerjisine bağladım yarın öğrenicez doktordan artık bu döküntülerin ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ben