Mutfaginleydiisiii Kışlık fasulyelerinizi nasıl donduruyorsunuz? Domates rendesi ile birlikte biraz kavurarak? Yada direk ikiye bölüp poşetlere mi koyuyorsunuz?
Gul-yildirim Mutfaginleydiisiii Bir kısmını kurutuyorum. Bir kısmını yeni öğrendiğim taktiğe göre bir taşım haşlayıp sonra üstüne domates doğrayıp atıyorum buzluğa.
sekerszkahve Mutfaginleydiisiii ben bir bardak suda rengi dönene kadar kavuruyorum soğuyunca poşetleyip buzluğa atıyorum çok güzel oluyor tavsiye ederim
Zehra95 Mutfaginleydiisiii ben 9 senelik ev hanimiyim hepte öyle yaparım pisiririm çok lezzetli oluyo
Fndkurdu Mutfaginleydiisiii çiğdende atılır veya hafif yumuşayana kadar haşlarım poşetler atarım. Domates faln koymam.
Suphiye_mila13 Mutfaginleydiisiii kayınvalidem saolsun yaptı bahçesinden nasıl kullanacaksanız o şekilde doğrayıp haşlayın suyunu süzdürün soğusun ve poşetleyip atın bizimkiler öyle yapıyor ama sanırım çok pişer derecesinde haşlanma değil
Dedektifgadget Mutfaginleydiisiii domates rendesi ile pişirip poşete koyup buzluğa atıyorum aynı şekilde memeni de öyle yaptim doğum yaptığımda yedik 😅 kolay oldu
Ardenaden Mutfaginleydiisiii eskiden domatesla az soteler atardim snra simdi direkt cigden dilimleyip atiyorum
Dimplesbaby Ben konserve olarak atıyorum fasülyeyi domatesle kaynatıyorum kaynar kaynar kavanozlara doldurup ağzını kapatıp ters çeviriyorum buzluk olanın kokusunu sevemedim bi kısım da kuruttum çok güzel oluyor kurusuda