Oğlum 3 ay 20 günlük sadece anne sütü ile besleniyor
en son 3. Ayında tartıldı ve kilosu 6800dü bunu yazma sebebim kilosu iyi yani sütüm oğluma yetiyordu
Bugun bezinde pembe leke gördük buradan daha önce yazılanlara baktım anladığım kadarıyla vücudu susuz kalmış
Buda ya aşırı terleme yada yetersiz beslenme ile mümkün öyle mi?
Buarada anne karnından beri oğlumun böbreklerinde genişleme var
Şimdi terletmemeye ve daha fazla beslemeye dikkat edip gözlemleyeceğim ama doktora götürmem gerekir mi diye endişe duyuyorum