biroglanannesii1 yani ben sadece nemlendirme güneş kremi şeklinde gidemiyorum bak benim rutinim bu şekilde ; ilk yüzümü temizleyici peelingle yıkıyorum çift aşama yıkıyorum bu güneş kremini falan arındırmak için genelde gündüzleri de öyle yapıyorum uyandığımda sonrasında bir Tonikle yüzümü temizliyorum gözaltı kremi kullanıyorum sonrasında yüzümü güzel bir şekilde nemlendirici üstüne güneş kremi uyguluyorum gece de sadece güneş kremi uygulamayı bırakıp aynı rutini devam ettiriyorum onun dışında ekstra olarak kolajen kullanıyorum bol su içiyorum dudaklarımın nemlendirmeyi unutmuyorum çok sıcak suyla asla cildi yıkamam genelde soğuk su tercih ediyorum saç dipleri de aynı şekilde sıcak su değidirmem vücuduma da ve vücudumu yüzümü bol bol nemlendirirdiğim için hiçbir zaman kurmuyor kolay kolay 😚