eda_ece00 benimki beni tanımıyor diye çok üzülüyorum yani şuan babamın evindeyim ev kalabalık etrafta insanlar var yanlız kalamiyoruz ama mesela odada çıkıp gitsem farkında bile değil
Acaba yanlız kalsak arkamdan aglarmi yada beni tanıyor mu diye çok merak ediyorum