Merhabalar .Bir konuda fikir danışmak istiyorum .Bir bebeğim 2 yaşında diğeri 5 aylık .2 yaşında olanın oto koltuğu var.Beş aylık olan bebeğim pusetteydi şimdiye kadar .Ona da oto koltuğu düşünüyorum fakat sorum şu ki arka koltuğumuz üç kişilik ikinci oto koltuğu takılırsa ortada bana alan kalır mı acaba henüz deneyimlemedim danışmak istedim .Alan çok dar olursa hareketimi kısıtlar mi diye çekiniyorum benzeri durumda olan anneler varsa yorumlarsa sevinirim