nebutantana30 ondandır canım bizimde öyleydi uzun değil kısa çok az var demişti doktor biz baya doktor gezdik ama özel pahalı olunca başka hastanelerde bulduk doktor kontrolle oralara gitmiştik hepsi de aynı şeyş söylemişti çok az var şuan emiyor mu diye soruyorlardı bende evet emiyor demiştim dilini dışarı çıkartamayınca ucu bile zor çıkınca öyle keseriz dediler bizimki dışarı çıkarıyordu ama ucu kalp şeklinde kalıyordu dil bağından dolayı sonrada biz istedik kestirttik inanın zor değil günlük hayatına devam ettik sonra tabi sizinki şuan biraz büyük kalıyor bilemem sonuçlarını