Dogumdan sonra işyerim devamlı mobing yapıyor cocuklu çalışsan istemiyorlar türlü bahanelerle Performans düşüklüğü vs gibi şeyler yazıp savunma imzalatmaya çalışıyorlar 3 yıldır çalışıyorum haklarım var 3 kez savunma yazdıgımda Tazminat hakkım yanıyor mu🙏