Kızlar bilmediğim bir konu hakkında bilgi almak istiyorum sizden..
Bu benim 2. Bebeğim 14 günlük olduk.
Arada bir mama desteği ve sütümü sağıp veriyorum hemde emziriyorum değişikli şekilde…
Sağdığım sütü ılıtıp kullanıp az da olsa kalan sütü dolaba koyup daha sonra ılıtıp tekrardan kullanabilir miyim?
İlkinde sadece emzirdigim için bir bilgim yok beni aydınlatırsanız çok sevinirim 😘❤️