Ya oğlum 2 yaşında kaç gündür iştahsız yemek yemek isityor ama yeidrmeye baslayinca reddediyordu bugünde ogurmesi vardı ağlarken farkettim bana normal gelmedi arkadaşıma gösterdim bişey yok olabilie bazen dedi ama bana normal gelmedi başına boyle bişey gelmiş olan varmı?

