bsrtpl Harremin gül mayasını kullanan var mı? Karma ciltliyim toniklerim de var aslında ama yorumları ve etkisinin iyi olduğu söyleniyor gözenek vs konusunda.. Kullanan var mı iyiyse denemek istiyorum
Esinzhl bsrtpl gül mayası ve she vec sarı toniği birlikte kullandım gözenek görüntüsünü küçülttüler. Ama düzenli kullanım istiyor. Gözünek dışında da etkisi çok çok güzel yüzü ışıl ışıl yapıyor ve nemlendiriyor bayılıyorum 🩷
bsrtpl Esinzhl ben bakım serumlarımda la roche vichy kullanıyorum tonik olarak da şu anda clinuque var. Hepsinden memnunum ama çok övülüyor arada kaldım alıp almamak arasında