Oğlum 4 aylık ve Rusya’da yaşıyoruz. Şu an Türkiyedeyiz doğum için gelmiştim ama 6 aylık olunca dönmüş olacağız. Şimdi sorum şu, Rusya’da yollarda kedi,köpek göremezsiniz. Kuşları bille belli bölgelerde görüyoruz. Şimdi ne alaka diyeceksiniz ama oğlum hayvanları nasıl görmeden öğrenecek 😅 derdini seveyimlik bir soru biliyorum ama ekran da izletmeyin diyorlar ilk 3 yaş. Aslında bazı çizgifilmler faydalı değil mi ya bu konularda? Yani kitaplardan bu köpek bu kedi diye göstermek yetersiz bence. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz ekran sürelerinizi nasıl belirlediniz? Sıfır ekran ilerleyen anneler bazı şeyleri bebeklere nasıl öğrettiniz?