iremisteya kızım 27 aylık o da aynıydı şuan yavaş yavaş aşıyor diyebilirim bazen yine kaçıp yanıma geliyor ki biz baya baya sosyallesiyoruz sabah akşam parktayiz günlük 3-4 saatimiz dışarıda geçiyor, çok seçici bir kızım var bazı çocuklardan hiç haz etmiyor bazılarıyla(nadir) ise çok güzel iletişim kuruyor. Büyüklere hiç alışamiyor ama birşey konuşmak istese asla cevap vermez gelir yanıma pacama yapışır 😂