Avent biz iPhone müşteri hizmetlerine ulaştık durumu anlattık..bize gelen mesaj kasa ağır hasar kamera lensi kırık hoparlörü bozuk kısmı yalanmis bu arada o otomatik atiolarmis 28 bin TL karşılında yapılacak diye bu götürdümuz iPhone çalışan yetkili servis yalanı yani gürgencler müşteri temsilcisi dediki arızi saej yeri başka sorunu yok ssize gelen otomatik gelen mesaj o şekil bir sorun yok telefonunuzda dedi şarj yeri şarj almiodu eşim götürdü aldı yere iade istedi kız o anda alıp yan taraftaki tamirciye götürmüş eşim arkasından gitmiş tamirci şarj yerine cımbız gibi bişey sokmuş eşimde kızmış almış geri telefonu ve şarj yerinde bir parça eksik 🤷🏻♀️ resmen hem satan dükkan yüzünden hemde yetkili servis yüzünden mağdur olduk ama iPhone müşteri temsilcisi yardımcı olacağını mağduriyeti giderceni dosyamizla.ilgilencegini belirti Çarşamba dönüş sağlayacak eğer sonuca varmazsak tüketici haklarına başvuracağız dördüncü gün iade istemiştik ve yapmamislardi şikayet edicez