Oğlum 3,5 yaşında. 5 aylıkken teşhisi aldık. Adana da yaşıyorduk o zaman ve doktorumuz da vardı. Ancak başka şehire tayin olduk. Şuan Ankaradayız. Burada doktor araştırıyorum. 2 doktor buldum. Birine ulaşamıyorum Sibel Ersoy Evans (hacettepe) diğeri de en yakın tarih 2 eylül dedi. Gören bilen varsa nolur yardım etsin 😔 hastalık çok nadir ve her dermatoloji doktoru bilmiyor bilse de yüzeysel.
Oğlumu yaklaşık 20 gün önce kolu kızardı şişti böcek ısırığıdır diye düşündüm. Ama hala yeri belli izi duruyor. Çoğalıyor mu diye korkuyorum ne gecem gece ne gündüzüm gündüz mahvoldum artık..