cakebabe 3 ay kullandim kundagi zarari yok aksine faydasi var daha iyi uyuyo bebekler, bence devam edebilirsiniz. Benim oglumda kendini uyanidriyodu hep o yuzden kundakladim sizin gibi. Birakirken de uyku arkadasi aldim eliyle onu tutuyo ya da sariliyo o zaman irkilmiyo 4 aylik olicak. Sizde bi deneyim isterseniz uyku arkadasi ile uyutmayi zaten her bebek uyurken irkilir canim sadece sizinkinde degil ama istersen yine de bi dene sen bilirsin ☺️