Dlk55blt-rdvn lohusaserbeti aslında doğru olan da bu ama bizimki bay seçici aç uyuyunca da 5 te kalkıp mama diye ağlıyor. Mecbur doysun da diyorum. Bilsemki açlıktan sabahın körü uyanmayacak ozaman bir iki aç kalıp yemeklere de önyargısı kırılır.
Dlk55blt-rdvn lohusaserbeti bizimki de 18 aydan önce öyleydi 18. Aydan sonra yavaş yavaş yemeye başladı ama o da 2-3 şey tabi
lohusaserbeti Dlk55blt-rdvn şimdi 2 lokma yiyor normalde başkaları az der beğenmez ben o kadar mutlu oluyorumki. Akşam babası yerken özeniyor onun da ağzına tıkıştırıyorum. Aynı yemekten verince yiyor