Yesidil herhangi birsey yapmadım hep doktorlarla mesajlaştim ates kusma ve beslenmesinde sıkıntı olursa getir dediler veya kakada kan olursa oyle sıkıntı yasamayınca götürmedim anne sutu verdim bol bol bir kere gunde 10bez yapti sonra ertesi gun 3e dustu ertesi gunde 7 8 olsaydi goturup kaka tahlili vercektk