Kızım 30 aylık ciddi anlamda bağırsak enfeksiyonu var. Hastanede yattık 4 gün bi sürü antibiyotik tedavisi gördük. Hiçbir Şekilde İshali Geçmedi. Taburcu etti doktorumuz. 4 gün boyunca iğnesi var. 4. Gün tekrar gidicez doktora. Ben Bu Süreçte Evde İshalini Temizlemek için Ne yedirip İçirmeliyim. Tecrübeli Anneler nolur okuyup geçmeyin. Bana yardımcı olun. Yeşil sümüksü ishal hep.