eozlem
eozlem daha midesi küçücük yeni doğmuş bebeğe niye mama veresiniz ki? Sütünüz de gelmiş çok şükür, bebek emdikçe süt gelir unutmayın. Gece bile saat başı kalkıp emzirmeye çalıştım ilk bir ay. Ama benim de hatam şu oldu, uyaran da olmamıştı. Çocuk çabuk memeyi bırakıp uyuyor ya ben de hemen yerine koyuyordum. Aslında bir daha bir daha memeyi tutması için teklif etmek lazım. Kardeşime sordum bu 5 dakkada bırakıyor diye, benimki de öyleydi internete bakma dedi. Ama hata yapmışım bebek memede ne kadar durur ne kadar emerse süt artıyor. Lütfen sütün varken mamaya ihtiyaç duyma. İyi beslen bol su iç sen bebeğine zaten yetersin :)