Bebeğim 20 aylık arkadaşlar . Emzirmeyi bırakmaya yavaş yavaş azaltarak başladım. Son 10 gündür de günde 1,2 defa emzirdim sadece. Şu an 2 gündür emzirmiyorum. Bebeğimde bir sıkıntı yok Allah a çok şükür. Ama benim göğsüm şişti ve hassasiyet var. Neler yapmam gerekiyor bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?