damla6116 ikizlerim var biri 7 aylıkken başladı desteksiz oturmaya şuan 8 ay 10 günlükler diğer minnosum hala oturamiyor, istemiyor.Mama sandalyesinde falan kayıyordu yana doğru ona anca alıştı yani benimkiler prematüre o yüzden doktorumuz 1 ay daha vakti var dedi bakalım bekliyorum.9. aya kadar sürebiliyormuş sanırım sizde danisirsiniz tabi