Elfgrn Çok şükür aşımızı olduk. Evde tartiyordum gimisken orda da tarttim. Kilo:12.9 Boy:81 Korkulacak birşey olmadı. İlk 30-40 saniye ağladı sonra eline oynayacak birşey verdik ve sustu. Umarım olabilecek en hafif şekilde atlatırız etkilerini♥️
ppzeynep Elfgrn Biz de dün 2 yaş aşısını yaptırdık. 4′e kadar aşı yok. Hepsi çok şükür sorunsuz geçti.🙏🏻
Elfgrn ppzeynep Çok şükür bizde hayırlısıyla 2. Yaşa gelip olsak sonrası artık çorap söküğü gibi gelecek gibi