Bugüne kadar rutin olarak neredeyse her ay doktor muayenesine götürdüm farklı bir şey söylemediler gayet sağlıklı olduğunu söylüyorlar fakat bebeğim 9:30 aylık ve üstü yatırdığınız zaman hafif sürünme var ama ayakları üzerinde durmuyor emeklime vs yapmıyor bu normal mi ya da bunu yapması için ekstra çalışma yapmam gerekiyor mu