irem127 evet bizde tam böyleydik 2 aydır alıyoruz ek gıda ilk iki hafta falan çok güzeldi birden yememeye başladı. Şimdi diş patlatıyor muhtemelen diştendi. Uzun bir süre yediremedim ne hazırladıysam en fazla iki kaşık falan yiyip gerisini ben yiyordum. Bu hafta biraz daha iyi dişide patlamak üzere bu gün yarın. Sanırım geçiyor ağrıları biraz tekrar yiyor gibi