Arkadaşlar arkadaşımın bebeği oldu, doğum esnasında gelişen komplikasyonlardan dolayı bebeğimiz yoğun bakıma alındı. Bebek solunumda güçlük yaşıyor aynı zaman kalp ritminde sıkıntı var. Arkadaşımın da değerleri çok düşük tedavi görüyor.72 saat bebek yoğun bakımda kalacak, 72 saat sonra hayırlı haberler alabilmemiz için siz değerli annelerin dualarına ihtiyacımız var lütfen eksik etmeyin.🤲