Möllers kullanıyorduk bitince eczacımız bu markayı verdi daha önce de nutraxin kullanmıştık. Bebeğim severek içiyor sorun yok ama arkasına baktığımda dha göremedim kullanılarak biligisi olan varmı dhası möllersin 500 dü sanırım ama bunda dha hiç yok içeriğinde bilgisi olan varmı ya da başka marka önerebilecek olan var mı