Oğlum yeni 5 aylık oldu emiyor ek gida tadimlara basladik 3 gun kabak verdim igrendi resmen bugun havuca baslicam ama doyumluk degil dedigim gibi tadacak sadece. Emiyor ama doymadigini hissediyorum her teklif ettigimde emiyor surekli saat basi emziriyorum. Geçtiğimiz ay da sadece 300 gr almis ek gidayla toparlar dedi doktoru ama porsiyon vermiyorum ki. Basina gelen var mi nasil bir yol izlediniz. Aksam yatirmadan once kasik mamasi vermek istiyorum haftaya asi randevumuz var sorcam doktoruna benim gibi olan var mi siz neler yaptınız ? Hipp 4 ay ve uzeri icin olan gece mamasi var elmali onu denemek istiyorum ya da kendim yapmak.